Відкриття нашого тренувального майданчику для собак Sport DOG Area

Нарешті наша довгоочікувана подія вже зовсім близько!

08.07.2017 (субота) об 11.00 за адресою: на розі вул. Ревуцького та Здолбунівська відбудеться урочисте відкриття найбільшого громадського тренувального майданчику для собак в м. Київі “Sport DOG Area”!

Ми довго та тернисто йшли до цього дня, залучаючи всі можливі стейк-холдери на кожному з етапів цього проекту.

Ми провели дослідження наявних міць вигулу та майданчиків для собак в своєму р-ні, а також, за допомогою запитів до відповідного департаменту отримали відповіді (не завжди відповідні до теперешнього стану) про наявність та стан таких міць в інших р-нах м. Київа. Таких місь в деяких р-нах взагалі не має, а в інших р-нах вони в занедбаному стані та власники собак їх майже не використовують.

Ми провели опитування власників собак Київа та виявили велику потребу таких міць – результати їх можна побачити в цій презентації:

Знайшли відповідну ділянку в нашому Дарницькому р-ні, яка відповідає всім правилам розташування майданчиків для собак та провели опитування та збір підписів серед мешканців мікрорайону за облаштування саме тут тренувального майданчика для собак.

За допомогою депутата нашого округу подали проект на екологічну комісію Київради та отримали схвалення:

    

Зверталися за підтримкою в усі міскі та районні служби – але нас направляли один до одного.

Шукали спонсорів – та знайшли. З одним з них підисали договір ще минулого року, але оскільки коштів було недостатньо для втілення проекту, то ж ми прийняли участь в конкурсі Громадських проектів та подали свй проект на Бюджет участі м. Київа. Та хочь нам і не вдалося назбирати потрібну кількість голосів для перемоги наш проект зібрав в 2,5 рази більше голосів, ніж 2 інші подібні проекти цього конкурсу.

По закінченні конкурсу ми ще раз звернулися до профільного Департаменту Благоустрою та управління екології пропонуючи їм підтримати все ж таки наш проект та виділити необхідні кошти на нього, враховуючи, що діючі програми поводження з тваринами в місті заявляють про створення майданчиків для собак кожного разу. Але, отримавши чергову відписку в стилі “Приходьте завтра” ми все ж таки мобілізувалися та за допомогою найактивніших громадян нашого р-ну та міста привели цю занедбану частину землі до ладу за свій рахунок та знайшли ще одного спонсора. За допомогою внесків наших спонсорів ми змогли все ж таки встановити паркан на наш майданчик! І хоч на обладнання на нього нам коштів ще бракує, все ж таки на ньому ми зможеми вже вільно гуляти та навіть проводити заняття з тренерами з деяких кінологічних дисциплін!

Презентація нашого проекту, яким він був замислений та яким ми його і надалі будемо втілювати:

Тож це місце вже стане насправді НАШИМ – власників собак, де нам ніхто не заважатиме корисно та спортивно проводити час з нашими чотирилапими супутниками життя, а дехто з них, можливо, в подальшому навіть стане чемпіоном з обраного вами виду спортивної кінології!

Тож запрошуємо Вас приеднатися до святкування відкриття такого місця та дізнатися про нас та майданчик більше!

В програмі заходу:
– Презентація та показові виступи різноманітних напрямків кінології та кінологічного спорту;
– Тестування ваших улюбленців на здібності до кінологічного спорту;
– Конкурси для всіх гостей майданчику;
– Змагання з ДОгПуллер;
– Дог-Бар та конкурси від спонсорів нашого майданчику.

Приходьте самі та запрошуйте друзів
Чекаємо всіх, як власників собак так і просто мешканців нашого району в найкращому тренувальному майдачику Міста Тварин – для наших чотирилапих супутників життя!

Для охочих підтримати наш з вами проект на обладнання майданчику кошти можна перерохувати за цими реквізитами з вказанням цілей платежу “Благодійна допомога”:

ГО «Місто Тварин»
ПАТ КБ ПриватБанк
м. Дніпропетровськ вул. Набережна Перемоги, 50
р\р 26009052765805
ЕРДПО 40333723
МФО 300711
№ картки: 5169 3305 0782 0972

Для партнерів та рекламодавців про можливості участі у відкритті св’язуватись за телефоном: 095 490 88 51 Алла Цудікова або email: mistotvaryn@gmail.com

Приєдуйтесь до нашої події у ФБ:  https://www.facebook.com/events/123130234950528/?active_tab=about